Komunikacja antykryzysowa

Markę i reputację buduje się przez lata. Każdy kryzys – a te z reguły pojawiają się nagle i niespodziewanie – sprawia, że firma czuje się jak w oblężonej twierdzy. W takiej sytuacji warto sięgnąć po sprawdzone rozwiązania. Nasza metodologia A.R.C.™ pozwala wpisać każdy kryzys w określone ramy, przejąć inicjatywę i zapanować nad nim. Metodologia została sprawdzona wielokrotnie w praktyce, a nasi konsultanci przeszli specjalne szkolenia, które pozwalają z niej korzystać niezależnie od branży klienta czy charakteru kryzysu. Do tej pory pomogliśmy wielu firmom wyjść cało z sytuacji kryzysowej. Nasza praca dotyczyła m.in. wypadków losowych, w tym śmierci pracowników podczas wykonywania pracy, zamknięcia zakładów pracy i zwolnień, oskarżeń oraz pozwów w tym pozwów grupowych, fałszywych oskarżeń, wycofania produktów, wypadków z udziałem produktów czy klęsk żywiołowych. Przejście suchą nogą przez kryzys często jest możliwe dzięki temu, że jesteśmy do niego dobrze przygotowani. Nasza praca to przede wszystkim przygotowanie antykryzysowe.