Account manager do działu komunikacji korporacyjnej, Warszawa

Zaproszenie

Jeżeli myślisz o zmianie pracy i masz min. 5-letnie doświadczenie w zakresie komunikacji korporacyjnej, chętnie Cię poznamy i jeśli będziemy wzajemnie spełniać swoje oczekiwania – zaprosimy do pracy z nami. Szukamy kandydatek i kandydatów na stanowisko account manager. Zapewniamy pracę w zgranym zespole nastawionym na podnoszenie kwalifikacji, udział w szkoleniach oraz dostęp do międzynarodowego doświadczenia i know-how agencji.

Tym, którzy do nas dołączą gwarantujemy:

  • wynagrodzenie powyżej średniej rynkowej dla danego stanowiska (na podstawie badań ZFPR), adekwatne do doświadczenia i posiadanych umiejętności,
  • benefity pracownicze,
  • umowę o pracę lub B2B – i to Ty zdecydujesz, jaka forma najbardziej Ci odpowiada,
  • możliwość rozwoju i budowanie ścieżki kariery,
  • realizację projektów dla międzynarodowych klientów,
  • rozwój kompetencji eksperckich poprzez udział w autorskich grupach tematycznych FH w obszarach: ESG, komunikacja kryzysowa, social media, employer branding, intelligence & research,
  • możliwość pracy w trybie hybrydowym.

Od kandydatów oczekujemy:

  • zaangażowania, poczucia odpowiedzialności za swoją pracę i podjęte zobowiązania,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
  • otwartości, chęci zdobywania wiedzy,
  • zainteresowania tematami gospodarczymi, śledzenia trendów,
  • lekkiego pióra, dokładności,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie C1,
  • znajomości mediów społecznościowych.

Obowiązki, które chcemy powierzyć to:

Bieżąca realizacja działań komunikacyjnych na rzecz klientów agencji w tym:

  • samodzielne prowadzenie projektów,
  • koordynacja zadań,
  • tworzenie oraz realizacja strategii i planów komunikacyjnych angażujących określonych interesariuszy,
  • copywriting – tworzenie i redagowanie różnych treści i komunikatów na potrzeby mediów z uwzględnieniem kanałów społecznościowych,
  • współpraca z dostawcami zewnętrznymi,
  • kontakt z mediami, budowanie i podtrzymywanie relacji z dziennikarzami,
  • koordynowanie procesów przetargowych związanych z pozyskaniem nowych klientów oraz rozszerzanie obsługi obecnych klientów,
  • wsparcie projektów strategicznych agencji,
  • współpraca i koordynacja prac zagranicznych zespołów FH w ramach wybranych zadań/projektów.

 

Kontakt

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) naszą ofertą, prześlij nam swoje CV na adres [email protected] z dopiskiem – account manager do działu komunikacji korporacyjnej. Nie zapomnij, o dołączeniu poniższej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fleishman Hillard sp z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.

Zastosuj
Teraz