Komunikacja antykryzysowa
Markę i reputację buduje się przez lata. Każdy kryzys – a te z reguły pojawiają się nagle i niespodziewanie – sprawia, że firma czuje się jak w oblężonej twierdzy. W takiej sytuacji warto sięgnąć po sprawdzone rozwiązania. Nasza metodologia A.R.C.™ pozwala wpisać każdy kryzys w określone ramy, przejąć inicjatywę i zapanować nad nim. Metodologia została sprawdzona wielokrotnie w praktyce, a nasi konsultanci przeszli specjalne szkolenia, które pozwalają z niej korzystać niezależnie od branży klienta czy charakteru kryzysu. Do tej pory pomogliśmy wielu firmom wyjść cało z sytuacji kryzysowej. Nasza praca dotyczyła m.in. wypadków losowych, w tym śmierci pracowników podczas wykonywania pracy, zamknięcia zakładów pracy i zwolnień, oskarżeń oraz pozwów w tym pozwów grupowych, fałszywych oskarżeń, wycofania produktów, wypadków z udziałem produktów czy klęsk żywiołowych. Przejście suchą nogą przez kryzys często jest możliwe dzięki temu, że jesteśmy do niego dobrze przygotowani. Nasza praca to przede wszystkim przygotowanie antykryzysowe.
Komunikacja antykryzysowa Opinie i aktualności
-
Pomyśl ubezpieczenie – zyskaj ochronę reputacji (komunikacja kryzysowa)
December 16, 2020
-
Nie ma powrotu do tego co było
July 24, 2020
-
COVID-19 kształtuje globalnych konsumentów
April 17, 2020