Komunikacja włączająca - inkluzywna
Język jakim się posługujemy w komunikacji wewnętrznej czy zewnętrznej bywa czasami daleki od inkluzywności. Zwykle nie jest to kwestią złej woli, ale zakorzenionych w kulturze i powielanych w języku archaicznych wyobrażeń, krzywdzących stereotypizacji lub zwykłej niewiedzy.
Jako FleishmanHillard doradzamy w jaki sposób stosować komunikację włączającą – jak budować strategię uwzględniającą DE&I (diversity, equity and inclusion). Doradzamy w jaki sposób mówić i pisać w sposób empatyczny i wolny od stereotypów w szczególności w stosunku do osób reprezentujących grupy mniejszościowe. Budujemy i realizujemy programy zaangażowania pracowników (employee engagement) włączające pracowników reprezentujących grupy mniejszościowe, stosując przy tym etykę języka. Doradzamy także, jak komunikować na zewnątrz istniejące już w organizacji czy firmie projekty związane z inkluzywnością.
Komunikacja włączająca - inkluzywna Opinie i aktualności
-
Jak pisać osobach narażonych na dyskryminację - Poradnik (cz.2)
January 17, 2022
-
Jak mówić i pisać o grupach narażonych na dyskryminację
February 23, 2021